dimecres, 23 de maig del 2007

CERCADOR DE BANDA AMPLA

Hola a totes i a tots, voleu saber quina és la cobertura al vostre municipi, pedania, nucli etc, aquí teniu el cercador de Banda Ampla de cada nucli de Catalunya, la veritat és que si no teniu cobertura a la vostra llar, tampoc us farà gràcia saber que a la millor al vostre municipi la cobertura sigui per exemple del 75%, ni us consolarà, però us pot servir com a curiositat, i saber si a aquell municipi tenen ADSL o IBERBANDA.

Que us aprofiti

Salut

http://www10.gencat.net/gov_cbar/AppJava/cercadorbandaampla.jsp

3 comentaris:

Eva ha dit...

hola,

està molt bé poder tenir informació actualitzada de la cobertura i empreses proveïdores. Jo visc en una casa rural aïllada i vaig trigar 3 mesos a aconseguir Internet, o simplement a saber COM podia aconseguir que m'arribés, que havia de ser o a través de satèl.lit (3G) o amb sistema wi-fi. Finalment estic amb l'empresa IBERBANDA a través del sistema inalàmbric WIMAX, que vaig trobar una mica de casualitat. Ara suposo que hagués sigut més fàcil.

eva

Leonor de Diego Trepat ha dit...

Interessant aquest cercador de cobertura de banda ample al món local, he fet alguna recerca i es curiós veure com en el meu poble Rajadell del Bages, no hi ha cobertura i sí en canvi en els nuclis aïllats del terme municipal. Per cert l'hipermapa associat, és de la Diputació de Barcelona, és per tant afalagador que la Generalitat ens linki el nostre espai de cartografia.
Felicitats!
A reveure.
leonor.

ogimeno ha dit...

Ep company!!! Gràcies pel teu comment. Jo encara soc a NY buscant feina. Ara ja podrem estar una mica més en contacte via bloc. Celebro q tot et vagi bé. Una abraçada fen forta i records a tota la penya de lo delta.